Zamówienia online

Kreatywny warsztat nauczyciela
14 grudnia 2021
Deficyty i potrzeby przejawiające się w zachowaniach ucznia i nauczyciela
11 stycznia 2022
Show all

Specyficzne trudności w uczeniu się dzieci w pierwszych latach nauki szkolnej. Spojrzenie z perspektywy zaburzeń neurorozwojowych i sensomotorycznych.

19.99 

Certyfikat dla uczestników szkolenia: Specyficzne trudności w uczeniu się dzieci w pierwszych latach nauki szkolnej. Spojrzenie z perspektywy zaburzeń neurorozwojowych i sensomotorycznych z dnia: 28.12.2021r. (wtorek) w godzinach: 19.00-20.30

Prowadząca: mgr Katarzyna Zubiel – psycholog, neurologopeda, terapeuta neurorozwojowy INPP i instruktor metody, terapeuta treningu słuchowego metodą Johansena oraz terapeuta integracji sensorycznej, certyfikowany diagnosta ADOS-2 (Autism Diagnostic Observation Schedule).

Program szkolenia:
1. Przedstawienie podstawowych zagadnień z zakresu integracji sensorycznej oraz rozwoju odruchów wczesnodziecięcych.
2. Omówienie związku pomiędzy dysfunkcjami sensomotorycznymi i neurorozwojowymi, a specyficznymi trudnościami w nabywaniu kompetencji edukacyjnych.
3. Zaproponowanie przykładowych form wsparcia terapeutycznego.

Logowanie

Nie pamiętasz hasła?